Klachtenprocedure

Uiteraard willen wij graag dat u tevreden bent over onze producten en diensten. 
Mocht u toch een klacht hebben, zullen wij onze uiterste best doen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Door middel van uw klacht kunnen wij onze dienstverlening alleen maar nog meer verbeteren. Wij streven ernaar, namens Telefoonmaken.nl Hoofdkantoor, om hier zo goed mogelijk in te bemiddelen.

Heeft u klachten of bent u niet tevreden over de manier waarop u geholpen bent bij één van onze partners, kunt u dat middels onderstaand onlineformulier kenbaar maken aan ons.
U kunt uw klacht ook schriftelijk sturen naar:

Telefoonmaken.nl
t.a.v. klachtencommissie
Lichtstraat 300
5611 XH
Eindhoven

Wij gaan hiermee aan de slag en gaan dit overleggen met de desbetreffende partner. Dit kan tot 5 werkdagen duren, hopende op uw begrip hiervoor.
Wij gaan ons best doen om u verder te helpen.