Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar wens bent geholpen, u niet tevreden bent over de afhandeling van een reparatie via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken.

U kunt uw klacht indienen door het online contactformulier in te vullen

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:
Telefoonmaken.nl
T.a.v. Klachten Afdeling

Lichtstraat 300
5611 XH Eindhoven
E-mail. info@telefoonmaken.nl

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.
Daarnaast wordt uw klacht binnen 5 werkdagen behandeld.

Vragenlijst

  1. Wat is datum van de eerste reparatie en wat was toen gerepareerd?

  2. wanneer heeft u de klacht(en) geconstateerd ?

  3. Waren deze klachten bij aanvang ook aanwezig ?

  4. Wanneer bent u terug gegaan na de winkel ?

  5. Wat is/zijn de klacht(en) precies ?

  6. naam,email,tel op te bereiken