PARTNER SUPPORT
Als partner van Telefoonmaken.nl sta je er niet alleen voor!
Daarom willen we jullie graag uitnodigen voor onze franchise meeting waarin we
actuele ontwikkelingen kunnen bespreken en van jullie horen hoe het je vergaat als onderdeel van Telefoonmaken.nl
De meeting is gepland op zondag 20 november a.s.
Start: 18.00 uur
Eindtijd: 23.00 uur
De locatie volgt z.s.m. maar is centraal gelegen, in de buurt van Utrecht,
met voldoende parkeergelegenheid. Verder zorgen wij uiteraard voor iets lekkers te eten en te drinken.
Hou je brievenbus in de gaten voor de officiële uitnodiging!
Wij hebben er zin in om jullie te spreken, tot 20 november
Mededeling 2:Mailinstellingen
Sommige partners hebben de e-mailinstellingen nog niet of onjuist ingesteld.
Advies: gebruik een Gmail account.
Binnenkort is er op deze pagina een introductiefilmpje over te zien.
Mededeling 3: Uniforme prijzen op de website
Prijzen op de website zijn niet up to date.
Op 1 oktober 2016 zijn er twee personen aangesteld hiervoor.
Zij gaan erop toezien dat alle soorten merken, modellen en reparatieprijzen correct op de
TLF website komen te staan en gemonitord worden.
Belangrijk hierin is dat we samen extra waarde creëren waardoor informatie sneller naar de klant doorgespeeld kan worden.
De klant kan via de website een overzicht van alle merken, modellen en alle meest voorkomende reparatie prijzen zien.
Deze actie geeft ons een grote voorsprong op de concurrent.
Dit heeft echter wel een aantal weken aanlooptijd nodig.
We houden jullie in de tussentijd via deze pagina op de hoogte.
Mochten jullie hierover vragen, ideeën of opmerkingen hebben,
dan horen we dit graag van jullie via de e-mail: info@telefoonmaken.nl.
Mededeling 4: Telefoonnummer 088
Sinds twee weken is de 088 telefoonlijn actief, maar door de vele klachten hebben we besloten om hiermee te stoppen.
We gaan nu verder met eigen 088-nummers per vestiging. Hierdoor ben je rechtstreeks bereikbaar voor klanten.
Je kunt gemiste oproepen voortaan direct terugbellen.
Hier wordt op dit moment hard aan gewerkt, hou deze mededelingen in de gaten voor verdere ontwikkelingen
Mededeling 5: Beheer van Google Plus pagina
Google Plus is een pagina die gekoppeld is aan iedere winkel afzonderlijk.
Het voordeel van het gebruik van Google Plus is dat de winkel met adresgegevens heel snel vindbaar is in Google.
Gevolg meer omzet.
De webmaster beheert de pagina en niet de partner zelf.
Het beheer door de webmaster kan een groot positief verschil in klanten opleveren.
Het is heel belangrijk dat iedere partner mee werkt zodat telefoonmaken.nl heel bekend wordt.
Het is zeer waardevol dat de pagina verbeterd wordt voor de lokale vindbaarheid.
Partners die hier geen interesse in hebben, kunnen extra omzet mislopen.
Mededeling 6: Mailclient instellingen.
Zoals beloofd zouden we video’s delen waar je stap voor stap ziet hoe je je mailclient kunt instellen.
Klik hier voor de video. De video staat op een YouTube kanaal met een vervolg video.
Dit kanaal is eigendom van Telefoonmaken.nl en middels dit kanaal zullen we video’s delen.
Mededeling 7: Medebeheerder toevoegen aan Google Plus pagina.
Speciaal voor de nieuwe partners die een Google Plus pagina hebben waarvan het beheer nog niet met Telefoonmaken.nl is gedeeld.
Middels een korte stappen video leggen we graag uit hoe je ons als beheerder kunt toevoegen. Klik hier om de video te bekijken.
Het is belangrijk dat Telefoonmaken.nl je pagina mee kan beheren om je lokale vindbaarheid te vergroten.
We raden je daarom aan om dit zo stel mogelijk te doen zodat de webmaster er zo snel mogelijk mee kan beginnen.
Raadzaam is om de video tussendoor te pauzeren zodat je de stappen zo goed mogelijk kunt toepassen.
We gaan ervan uit dat je maximaal 10 minuten nodig hebt om alle stappen te hebben voldaan.
Het mailadres dat je dient in te vullen waaraan medebeheer kan worden toegekend is: telefoonmaken@gmail.com
Hiermee kunnen we niet inloggen op je gmail of ander Google producten en slechts de pagina beheren.
Ook zijn wij hiermee medebeheerder en kun je ten alle tijden zelf ook nog je pagina beheren.
Welkom
Allen welkom bij alweer een 4e Partnermeeting van Telefoonmaken.nl.
Ik sta hier met veel trots en wil jullie ook bedanken voor het vertrouwen dat jullie nog steeds hebben in Telefoonmaken.nl.
Het is fantastisch om alle partners bij een te hebben waarin zowel nieuwe als oudere generatie partners elkaar
kunnen ontmoeten en ideeën kunnen uitwisselen.
De partner-bijenkomsten zijn bedoeld om de voortgang te bespreken van Telefoonmaken.nl en worden er nieuwe ideeën gedeeld.
Het is daarom ook belangrijk aanwezig te zijn, en gebruik te maken van de mogelijkheid om je stem te laten horen.
Voor degenen die niet aanwezig waren volgt hier een beknopte samenvatting.
Terugblik naar 2016
De focus lag in het begin van het jaar meer op de kwantiteit als op de kwaliteit.
Ik wilde graag aan het einde van het jaar het symbolische getal van 100 Franchise ondernemingen halen,
zodat we de grootste keten binnen de repair branche zouden zijn. Uiteindelijk zijn we ook heel hard gegroeid, een half jaar geleden telden we nog 35 vestigingen,
nu inmiddels zijn we uitgegroeid tot 91!!!
Maar door mijn expansiedrift zijn er helaas fouten gemaakt.
Waaronder de 088-lijn, postcodegebieden, weinig communicatie vanuit onze kant,
geen overleg met partners, terugval van de website.
Via mail heb ik hier reeds mijn excuses voor aangeboden, maar bij deze wil ik dat nogmaals doen.
Ik heb jullie vertrouwen beschadigd, maar wij zijn nu druk bezig om dit weer recht te trekken.
We moeten gaan samenwerken, de handen in 1 slaan!
Meer kwaliteit i.p.v. kwantiteit! Vandaar dat er 2 maanden geleden een stop is gezet op de groei van Telefoonmaken.nl.
Dit, om weer terug te kunnen gaan naar de basis en weer te focussen op kwaliteit van de organisatie.
Ook om te luisteren naar signalen vanuit de partners.
Komende jaar 2017
– We zijn deze formule begonnen om handen in 1 te slaan en samen te werken, met alle kwaliteiten die we in huis hebben,
om onze concurrentie te kunnen verslaan.
Wij willen meer vanuit onze partners werken, daarom gaan we een commissie in het leven roepen (later meer hierover)
– Onze website hebben we veranderd van Magento naar WorldPress, lastige start later bijgetrokken.
Het is een continu proces wat tussentijds bijgehouden dient te worden.
– De prijzen op de website worden iedere maand ge-update door Ernestho
– Google Plus om jullie lokale vindbaarheid te vergroten, is een must!
– Gebruik maken van backlinks, ook om jullie eigen website te kunnen promoten. Zonder kosten, maximaal rendement.
– 088 nummer belangrijk voor data.
– Partner Support, (momenteel zijn Stefan en Rowan, TLF Haarlem, hiermee bezig, alles wordt via deze wijze
gecommuniceerd Marketing, Smoelenboek, vraag/antwoord, logo’s downloaden. Meer openheid en transparantie.
Hier wordt, naast informatie, online trainingsmateriaal ook de persoonlijke expertise van de partners gedeeld.
Stefan en Rowan, doen dit geheel kosteloos om bij te dragen aan de kracht van samenwerken.
David (Roermond) expert in het refurbishen van Apple schermen, heeft aangeboden gebruik te maken van zijn expertise.
Net als David gaan er meer partners hun expertise gebruiken binnen Telefoonmaken.nl,
waar wij uiteindelijk allemaal ons voordeel mee kunnen doen.
– Er is nu een vast team achter Telefoonmaken.nl. Voor ieder filiaal een eigen contactpersoon, waardoor de
communicatielijnen korter zijn. Jullie kunnen altijd bij ze terecht via whats-app, bellen en mail.
Commissie
We hebben besloten dat we een commissie gaan aanstellen, dit is al eens eerder besproken tijdens vorige meetings.
Door middel van de commissie willen we ook jullie stem laten gelden,
zodat we meer gezamenlijke beslissingen kunnen nemen.
Er is momenteel al een commissie vergadering geweest waarin een aantal zaken besproken
zijn(hier hebben jullie reeds een mail over ontvangen.
Deze commissie bestaat, tot nu toe, uit de volgende partners:
– Mourad (TLF HQ)
– Niels (Wilnis)
– Stefan (Haarlem)
– Wesley (Hoorn)
– Stephan (Veldhoven)
Deze partners hebben zich aangemeldt:
– Rutger (Den-Haag)
– Kevin (Helmond)
– Zakaria (Voorburg)
– Arjan (Arnhem)
– Dick (Almere)
– Ozair (Amsterdam Kinkerstraat)
– Fred (Raalte-Steenwijk)
Uiteindelijk gaat de commissie bestaan uit mensen die we gezamenlijk toewijzen.
Iedereen mag zichzelf dadelijk voorstellen via de mail en vertellen wat zijn/haar
sterke punten zijn en wat jullie ervaringen zijn.
Dit wordt vervolgens gecommuniceerd via de partnerinlog.
Vanuit deze commissie worden alle beslissingen gezamenlijk genomen. Deze zullen vooral betrekking hebben op:
1. Marketing
2. Inkoop (Onderdelen en accessoires)
3. Technisch Ondersteuning
4. Website / SEO kennis / DTP-ers
5. Beleidscommissie (gedragsregels en voorwaarden)
6. Social Media (Facebook,Instagram,Youtube en Snapchat)
Wat de TLF commissie voorstel, word in samen spraak met TLF HQ bepaald
Marketing Fee
De commissie gaat in samenspraak met het hoofdkantoor bepalen wat er met de Marketing Fee gaat gebeuren.
Er wordt meer transparantie gegeven via de Partnersupport en planning.
Vragen voorstellen vanuit de partners
Wanneer gaan wij samenwerken met verzekeringsmaatschappijen?
Zolang wij geen uniform vormen, kunnen wij geen verzekeringsmaatschappijen benaderen.
Wij moeten een eenheid zijn met dezelfde richtlijnen. Er zijn wel gesprekken gaande.
Garanties toevoegen aan de prijzen op de website (verschil tussen AA kwaliteit en OEM)?
Dit kunnen we gaan toevoegen waardoor verschil duidelijker wordt tussen de 2 kwaliteiten.
De commissie gaat dit uiteindelijk bepalen.
Hoe krijg ik meer lokale naamsbekendheid?
Ben actief op facebook. Voeg elkaar toe en kijk hoe collega partners dit aanpakken.
Om 2 voorbeelden te noemen Kevin (Helmond) heeft scooter laten bestickeren met een actie erop,
iedereen die een foto hiervan maakt en op Facebook plaatst, krijgt korting.
Jan Willem (Hengelo) repareert gratis Iphone 4 backcovers, is deze nog niet kapot dan maak je hem maar
kapot (dit doet hij via een filmpje op facebook) die schermen hebben de meeste toch nog meer
dan genoeg op voorraad en het trekt wel klanten naar je winkel!
Deel reclame shirtjes uit op lokale sportscholen, op deze manier gaan mensen ook sneller je naam herkennen
en komen ze het overal tegen.
Bestickeren van je auto, mensen zien overal je logo voorbij komen.
Samen inkopen?
Ook hier gaat de commissie mee aan de slag, Wij moeten als grote partij met 91 vestigingen goedkoper kunnen inkopen!
Waarom bij de TLF club blijven?
-COMPLETE website die veel bezocht word door veel seo
-Ondersteunings app met alle partners waar genoeg ervaring bij elkaar zit om al je vragen te kunnen
beantwoorden m.b.t.. reparaties en onderdelen
-Partner Support
-SEO lokaal d.m.v. Google Plus
-SEO landelijk via de website
-Push marketing, landelijke reclame; tv programma, radio spots, billboards
-Landelijke naamsbekendheid
-Landelijke events
-2x per jaar meeting, netwerken
-TLF is continu in ontwikkeling
-TLF ben jij!
De visie van TLF:
We gaan ons focussen op kwaliteit i.p.v. kwantiteit
Totale tevredenheid van Partners en consumenten.
TLF denkt samen met de kracht van haar partners
Samsung displays zijn moeilijk beschikbaar. Deze situatie is al geruime tijd aan de gang en heeft zich in de afgelopen twee maanden verergert. De oorzaak ligt in het feit dat er te weinig OLED schermen geproduceerd worden. Deze technologie wordt door Samsung sinds de S5 gebruikt. Het succes van de S7, de introductie (en recall) van de nieuwe Note 7 hebben daarbovenop voor een nog grotere grotere druk op de aanvoer gezorgd. Helaas zijn ook andere schermen van Samsung nu onderhevig aan schaarste omdat in deze periode grote productlanceringen gepland staan, hetgeen op zijn beurt weer zorgt voor een vergrote druk op onze toeleveranciers van smartphone displays.[11:04, 18-10-2016] Tlf Hoorn Monteur App: Daarnaast produceert Samsung ook de Amoled-schermen voor de Chinese fabrikant OnePlus, die onlangs de OnePlus 3 heeft geïntroduceerd. Vorige week werd er een gerucht verspreid dat de nieuwe OnePlus 3 geproduceerd zou worden met een LCD-scherm wegens een tekort aan Amoled-schermen. Dit bericht is de volgende dag direct ontkracht door Carl Pei, CEO van OnePlus. Hij liet via Twitter weten dat OnePlus in de nabije toekomst de Optic Amoled-schermen zal blijven gebruiken.[11:04, 18-10-2016] Tlf Hoorn Monteur App: Samsung heeft officieel aangegeven dat ze stoppen met het produceren van de Galaxy Note 7. Het terugroepen van de Samsung Galxy Note 7 zorgde voor extra grote druk op de productie van Amoled-schermen. Door het stopzetten van de productie en verkoop van de Galaxy Note 7 zal Samsung de Amoled-schermen zelf nodig hebben voor de verkoop van extra Samsung Galaxy S7 en S7 Edge toestellen en de introductie van de Samsung Galaxy S8 en S8 Edge.
Beste Partners,
Wellicht hebben jullie onze video, waarmee wij momenteel adverteren op Youtube, al wel eens voorbij zien komen. Via Youtube kan men deze video bekijken, maar deze kan ook tussendoor worden getoond als reclame bij televisie programma’s. Wanneer zij langer dan 30 seconden kijken of op de link naar onze website klikken, wordt dit geteld als een ‘view’.
Wanneer een ongeïnteresseerde kijker na 5 seconden de video weg klikt, telt deze niet mee als een ‘view’, maar zij worden op dat moment uiteraard wel geconfronteerd met de naam Telefoonmaken.nl, wat meteen zorgt voor grotere naamsbekendheid.
De video is alleen te zien door kijkers binnen Nederland. Zij moeten dus beschikken over een Nederlands internetadres.
Link naar YouTube reclame video
Facebook adverteren.
Naast Facebook adverteren hebben we ook een win actie deze maand. Men kan een iPhone 6S winnen. Partners graag delen.
Advertentie sites:
Deze maand gaan we actief adverteren op 10 populaire advertentie sites zoals Marktplaats en Speurders met link vermelding naar Telefoonmaken.nl. In totaal hebben we 500 unieke advertenties voor ogen die op 10 verschillende sites komen te staan. Hier zullen niet alleen advertenties komen te staan over reparaties, maar ook alles wat we naast reparaties aanbieden zoals bescherm folie (glas), opladers etc. De prijzen kunnen verschillen. We kunnen helaas niet bij alle advertenties de prijs weglaten of per locatie een andere prijs benoemen. We gaan er vanuit dat elk partner voldoende commercieel is en een artikel waarmee we hebben geadverteerd die op dat moment niet beschikbaar is de klant bijvoorbeeld een ander soort hoesje kan verkopen. Mocht de prijs verschillen dan kun je aangeven dat het artikel van 10,- momenteel op is, maar een ander kwaliteit wel beschikbaar is.
LG G2, G3, G4, G5 Flex en Flex 2
Up-to-date: 15-11-2016
Toestellen aan de site toegevoegd. Sony Xperia XA, XA Ultra, X Performance, X Compact.
Prijzen up-to-date: 4-11-2016
iPhone, SE, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus. Samsung Note 3 Neo, S4, S5 Neo, S7.
Nieuw aan de site toegevoegd:
Huawei Honor 7, Nexus 6P, Huawei Mate 7, Mate S, P9 Lite, G7, G8.
Samsung S5 Neo, J1 2016, J5 2016, J7.
Sony M4 Aqua, M5.
Prijzen up-to-date: 21-10-2016
iPhone 4, 4S, 5, 5S, 5C, SE, 6, 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus.
Samsung Alpha, A3, A5, A7, A3 2016, A5 2016, J1 2016, J5, J7, J3 2016, J5 2016,
Note 2, Note 3, Note 3 Neo, Note 4, Note 5, Note Edge, Note 7,
S4, S5, S5 Mini, S6, S6 Edge, S6 Edge Plus, S7, S7 Edge.
Tab P5100, P5210, T535n, N8000, S2.
Sony Z, Z1, Z2, Z3, Z3 compact , Z5, Z5 Compact, Z5 Premium.
Huawei P8, P8 Lite, P7, P6, G6.
iPad 1, 2, 3, 4, Air, Air 2, Mini, Mini 2, Mini 3, Mini 4, Pro.
Steeds vaker raken we in gesprek over de meerwaarde van Telefoonmaken.nl. Dat is niet meer dan normaal. Wij vinden het belangrijk dat jij als partner de meerwaarde begrijpt en weet hoe zorgvuldig de site is opgebouwd.
Hoe is Telefoonmaken.nl sterk geworden?
In totaal hebben er 8 webmasters hard aan de site gewerkt afgelopen 3 jaar. Het totaal plaatje heeft ervoor gezorgd dat we onverslaanbaar zijn. Er wordt nog steeds 7 dagen per week en 365 dagen per jaar minstens door 1 webmaster aan de site gewerkt om nog meer te groeien. We willen hiermee duidelijk maken dat succes niet uit de lucht komt vallen, maar dat er echt groot moet worden geïnvesteerd om dit te kunnen bereiken.
Waarom zitten er spelfouten in de teksten?
Deze zijn opzettelijk aangebracht zoals (scherm reparatie). We zullen ze ook niet willen missen en als je onderzoek gaat doen bij de concurrent die ook hoog scoren dan zul je dezelfde spelfouten tegenkomen. Daar waar onopzettelijk fouten zijn gemaakt zullen we zo snel mogelijk corrigeren. Daarbij willen we je herinneren dat Nederlands een van de moeilijkste talen is ter wereld en we absoluut niet mogen verwachten dat de webmasters een 10 als cijfer hadden voor Nederlands. Zij zijn gespecialiseerd in het vak, site bouwen, de nieuwste technieken aanbrengen en ervoor zorgen dat er bezoekers op de site komen. We vinden het prettig wanneer men mee kijkt en een spelfout doorgeeft zoals bijvoorbeeld (word =wordt) en (vind =vindt) of een zinsopbouw dat niet logisch is. Er bestaat geen enkele site die 100% af is of 100% geen typefout bevat. We krijgen ook wel eens te horen ‘Er zitten spelfouten bij de site’. Wij vinden het belangrijk dat wanneer je er eentje tegenkomt je de pagina aangeeft en de fout zelf. Enkel hiermee kunnen wij voor 100% gehoor geven en dit acuut corrigeren.
Waarom scoor ik niet met (telefoon reparatie (Stad) op de 1ste plaats in Google?
Voor onze webmasters is het niet moeilijk om op de 1ste plaats te scoren. Wanneer zij constateren dat er op een zoekzin weinig wordt gezocht investeren zij liever tijd en moeite in de zoekzinnen die wel vaak worden gezocht en ons daadwerkelijk meer bezoekers gaan opleveren en meer bezoekers betekend meer klanten in de winkel. Wij hebben er niets aan om op een term te scoren waarmee we misschien 1 klant in de zoveel tijd binnen halen.
Waar scoren wij dan wel op?
Om te beginnen zijn dat volgens de metingen vandaag de dag 10.516 verschillende zoektermen waarvan 2355 in de top 3 scoren. Omdat het te veel is om hier te plaatsen willen we 10 termen daarvan plaatsen zodat jij als partner een duidelijk beeld krijgt en zelfs zelf kunt nagaan of deze termen ook in jouw locatie kloppen. De meeste zinnen zijn hetzelfde opgebouwd maar dan met een ander merk in de zin. We willen je zelfs uitleggen dat we met sommige termen opzettelijk op de 2de of lagere plaats willen blijven. Wij willen dat de klant bewust voor Telefoonmaken.nl kiest en dat kan alleen door onder onze concurrent te scoren zoals Phoneworld.nl. Waarom? Wanneer een klant bewust voor ons heeft gekozen zal een klant in zijn omgeving mond op mond reclame verspreiden dat hij of zij ook bij de (naam) concurrent heeft gekeken en wij als beste in zijn ogen zijn.
- S7 scherm vervangen
- Telefoonscherm reparatie
- iPad glas vervangen
- iPad Air scherm reparatie
- Glas vervangen Samsung S5
- iPhone 5C glas vervangen
- Scherm reparatie Samsung Galaxy S6 Edge
- Xperia Z2 scherm vervangen
- Schermreparatie iPad Air 2
- Huawei P8 Lite scherm reparatie
Ik ben nieuwe partner en heb nog niet veel reparaties, hoe kan dat?
Dit is niet meer dan normaal. De 1ste maand is een start. 2de maand begint het verschil duidelijker te worden en na de 3de maand groei je als kool mits er een goede samenwerking is. Lees hiervoor het volgende bericht.
Bij Telefoonmaken.nl heeft ieder zijn taak.
Wij geloven er heilig in dat wanneer ieder zijn taak zo goed mogelijk uitoefent dat we allemaal tevreden zullen zijn.
Het hoofdkantoor dient ervoor te zorgen dat er meer klanten bij elk winkel binnen komen. Hetzij middels de site, marketing of een ander techniek waarbij een winkel gebaat is. De winkel zelf dient ervoor te zorgen dat de uitstraling van zowel binnen als buitenkant netjes oogst, de klant netjes ontvangt en voldoende commercieel is zodat de 2de indruk ook vertrouwelijk is. De monteur dient ervoor te zorgen dat het toestel keurig is gerepareerd zodat er geen klacht terug komt. Deze 3 hoofdtaken maken de kwaliteit van Telefoonmaken.nl af. Als een van deze drie niet volledig is uitgewerkt betekend dit automatisch dat er iets niet goed gaat. Alle drie de partijen hebben het recht om elkaar aan te spreken. Als hoofdkantoor vinden we het belangrijk dat een partner zijn / haar reparaties telt en ze vergelijkt met de voorgaande maanden. Wanneer de reparaties onvoldoende zijn om levensvatbaar te noemen binnen ons formule is het ernstig gewenst om dit direct door te geven met onderbouwing van de rekensom. Dat houdt in dat het belangrijk is dat je het hoofdkantoor direct inschakelt en daarmee niet wacht totdat de contact persoon contact opneemt. Ook is het belangrijk dat je dit per mail doet (info@telefoonmaken.nl). Alleen dan kan het hoofdkantoor de situatie in kaart brengen en de juiste middelen controleren en vervolgens ervoor zorgen dat de volgende maand het beter gaat. Dit wil niet zeggen dat er niet evenveel voor elk partner wordt gedaan. Uit ervaring kunnen we mededelen dat de ene stad net wat andere technieken nodig heeft dan de ander en vaak constateren we ook nalatigheid zoals niet 100% meewerken. Met name de Google Plus pagina’s waarvan we bijvoorbeeld constateren dat het een en ander beter zou moeten of niet goed staat en we expliciet vragen om medebeheerder te worden zodat de webmasters ook daaraan kunnen werken. Google Plus pagina is een factor van de 50 belangrijke factoren. Wij kunnen met alle zekerheid aangeven dat wanneer een factor wordt nagelaten dit klanten gaat kosten. Mochten we nog niet medebeheerder zijn lees dan mededeling 7 en volg de stappen in de video.
Waarom staan er op de site winkel pagina’s met binnenkort geopend?
Dit heeft 2 redenen. Hoofdreden is dat deze pagina’s zo zijn gemaakt dat ze bezoekers binnenhalen en vervolgens de bezoeker erop attendeert dat we meerdere filialen hebben dus ook in zijn / haar omgeving om direct een reparatie uit te voeren. 2de reden is dat er een winkel in de toekomst kan komen of al op de wachtlijst staat. Het moge duidelijk zijn dat dit geen reden is voor paniek. Een klant wil direct een reparatie uitvoeren en niet wachten wat resulteert dat de klant naar het dichtstbijzijnde winkel gaat. Alleen het hoofdkantoor weet of er al een geschikte partner voor deze stad (dorp) is en is niet verantwoordelijk om dit eerst te communiceren. Zie deze pagina’s dus positief! Eerder in een meeting hebben we twee partners in dezelfde stad het woord laten doen over de ervaring met elkaar. Zij versterken elkaar juist wat ervoor zorgt dat ze nu 99% klant tevredenheid hebben en de aantal reparaties zijn daardoor juist meer geworden. Denk aan onderdelen, reparaties en klanten uitwisselen. Dus elkaar met alles aanvullen en nog meer publiek bereiken.
Zijn we een vraag vergeten? Aarzel niet en mail je vraag!
Vele van jullie hebben momenteel al een eigen website. Om het gebruik hiervan te vergroten,
willen we graag elkaars krachten bundelen d.m.v. backlinks te wisselen.
Wat is een backlink?
Een backlink is een link naar een site of een specifieke pagina daarvan.
Deze link kun je op je home pagina plaatsen of op meerdere pagina’s.
Vele van onze partners hebben dit inmiddels al gedaan, bijvoorbeeld:
Wij werken samen met telefoonmaken.nl.
Sommige hebben complete teksten over de samenwerking wat natuurlijk nog
krachtiger is en bij de product pagina’s bijvoorbeeld:
Hier kunt u actuele prijzen inzien van de iPhone 6
Elk keer kun je hiervoor een linkje naar de pagina plaatsen waar de klant zou moeten kijken.
Op onze beurt kunnen wij ook backlinks plaatsen naar jouw site.
Dit kan middels een blog bericht, maar zelfs ook via vele andere sterke kanalen die wij beheren.
Waarbij wij kunnen communiceren over de samenwerking met de partner en een verhaal over de partner plaatsen bijvoorbeeld,
wie de partner is, welke werkzaamheden deze partner nog meer uitvoert,
Telefoonmaken.nl kan zelfs meer dan 1000 links plaatsen naar jouw site.
Onze webmasters beheren een behoorlijk groot aantal externe kanalen naast telefoonmaken.nl.
Indien je dit niet zelf kunt doen en of niet beschikt over een webmaster die dit voor je kan doen,
kan je dit aangeven bij ons en zullen wij samen met jou de mogelijkheden bespreken die wij kunnen bieden binnen onze webmaster afdeling.
Met backlinks kun je nog meer bereiken.
Met een link naar telefoonmaken.nl kun je bezoekers van jouw site een professioneel kijkje geven en de indruk geven dat je
samenwerkt met een groot bedrijf wat benadrukt dat jij een erkend reparatiepunt bent. Dit straalt meer vertrouwen uit.
Naast indruk geven kun je makkelijk bij jouw product pagina’s een link plaatsen met actuele prijzen.
Dit scheelt voor jullie een hoop tijd en werk, aangezien je dan zelf geen prijzen meer hoeft aan te passen of zelfs geen prijzen hoeft aan te geven om verwarring te doen ontstaan.
Waarom backlinks?
Wat we kunnen creëren met zoveel backlinks van verschillende relevante sites is een dynamisch effect voor alle sites.
Dat houdt in dat, wanneer we samenwerken op de manier hoe dit hoort te gaan,
wij samen al onze concurrenten letterlijk gaan verslaan.
We tellen nu een behoorlijk aantal bestaande sites van partners. Wat er kan gebeuren wanneer we de krachten volgens ons plan bundelen,
is dat deze sites allemaal boven de concurrent zullen komen en uiteindelijk de concurrent nauwelijks bezoekers meer zal hebben.
Wat zal betekenen dat we samen de smartphone reparatie markt voor het grootste deel voor ons gaan winnen.
Wij beseffen dat dit tijd kost om dit met zoveel sites te realiseren, maar als we allemaal hiervoor open staan,
dan is het mogelijk om binnen een korte tijd ons doel te kunnen bereiken.